Undervisinga i kroppsøving i norsk skole må leggjast om – om den skal leve opp til opplæringslova.
4. september
Auditorium Innsikt, NIH
kl.12:15
Det er ein av konklusjonane i doktoravhandlinga som Irina Burchard Erdvik forsvarar på NIH 4. september: "Physical Education as a development asset in the everyday life of adolescents"
I undersøkinga si har ho spurt om lag 3.000 unge i ungdoms- og vidaregåande skule om sjølvkjensla deira, om idrettsdeltaking på fritida, om korleis dei opplever kroppsøvinga og om kjensla av sjølvbestemming, meistring og tilhøyring i faget.
Ho har mellom anna funne at kroppsøvings-timane oftast er lagt opp med mykje idrett, etter ein «idrettslogikk» som mest gagnar dei idrettsaktive. Opplæringslova seier ikkje noko om at idrett er viktig.
Forslaget hennar til løysning vil få følgjer for alt frå dei som lagar lærarutdanninga via fagfolk og lærarar og heilt ut til elevane.
12:15-13:00 - Prøveforelesing
The relation between Physical education and Physical activity in a life perspective.
14:00-17:00 – Disputas, hovudforelesing
“Physical Education as a development asset in the everyday life of adolescents»
Det er førebels berre sett av om lag 80 plassar for publikum.